Saturday, April 24, 2010

Musim PRK Pampasan Jadi Suapan

Apalah helah jeruk pekasam kau guna ni Najib. Tapi untung pihak kaulah Najib pasal sebusuk-busuk pekasam pun si Melayu BN yang bodoh ni ambik pastu ditelannya jugak.


Sambil senyum biawak Najib dan konco-konconya puas kelentong kering para peneroka di atas pentas membahagikan wang 'suapan' RM1,000 daripada jumlah penuhnya RM50,000 wang pampasan tanah dari kerajaan persekutuan.

Satu hal membutakan para peneroka tersebut dengan suapan RM1,000 itu sudah tentunya tidak tercakna mereka bahawa pampasan itu sebenarnya adalah bayaran dari pihak kerajaan persekutuan dan bukannya dari poket UBN perasan.

Kenapa sekarang baru nak bayar? Kenapa tidak disetelkan terus 15 tahun dulu? Celaka UBN bersandiwara. Tewas tersandung para peneroka.

Dah la gitu dibayar pendahuluan hanya RM1,000 cuma. Sah Najib punya kerajaan bangsat takde pitih. Tak lama lagi pasti tergadailah kita semua menjadi hamba Bank Dunia.

Baki RM49,000 lagi tu agak-agaknya bila nak setel? Dan Najib dengan selamba kera tiada airmuka mengugut para peneroka supaya memberikan kemenangan untuk UBN agar status pembayaran tersebut terlunas segera.

Kalau UBN menang belum tentu baki bayaran akan setel. Sebaliknya andai UBN kalah langsung para peneroka tak dapat apa!!! Sokonglah lagi UBN celaka. Nasiblah hangpa!!!!

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Jadilah Insan Celik Politik

Jadilah Insan Celik Politik

Hidup Untuk Bahagia Atau Untuk Celaka

Dari Abu malik al-Asy’ari katanya:”Bersabda Rasulullah s.a.w:”Kebersihan itu sebahagian daripada iman. Membaca Subhanallah dan Alhamdulillah pahalanya sebesar langit dan bumi. Sembahyang itu pelita. Sedekah itu bakti. Sabar itu cahaya dan al-Quran itu akan menjadi kawan atau lawanmu. Manusia sepanjang hidupnya bekerja untuk keselamatan dirinya atau kecelakaannya.”

Motto & Slogan

Image Hosted by ImageShack.us

MalaysiaKu BERSIH

There was an error in this gadget

Malaysia Tanah Air Ku

Malaysia Tanah Air Ku

MALAYSIA DARUL BOGEL

MALAYSIA DARUL BOGEL

Fitnah Kerja Umno-Apco

Fitnah Kerja Umno-Apco

Soalan Simpel Jawapan Mimpel

Ketelusan SPR



Pesanan Ulama...

Rehat Kejap

Post Paling Digemari

SEMAK PENIPUAN INTERNET