Sunday, April 11, 2010

Celaka Sungguh Puak Kapiaq Ni!

Celaka Kristian dan Yahudi Laknatullah sehingga akhirat. Depa takde missi lain selain senantiasa mencetuskan kontroversi dengan Islam. Belum reda satu-satu kes maka kes lain pula akan muncul. Amat berani mereka mencabar Islam selagi kita lemah dan berteraburan tiada kesatuan. Bertambah malang sejuta kali malang kita rakyat Malaysia tatkala pihak kerajaan Najib telah menanam benih Yahudi dengan menjadikan Apco sebutir benih yang subur bakal menumbuhkan pohon serta membiakkan baka Yahudi di bumi kita yang tercinta.


Replika masjid jadi papan sasar menembak

BRADFORD - Komander-komander tentera Britain sengaja mencetuskan kemarahan penganut Islam apabila menggunakan replika masjid sebagai papan sasar semasa latihan menembak.

Tujuh binaan kayu berbentuk masjid diletakkan di padang menembak untuk dijadikan sasaran oleh askar-askar Britain yang akan bertempur di Afghanistan.

Kewujudan papan sasar itu disedari oleh orang ramai yang lalu-lalang di kawasan padang menembak berkenaan dan kemudian melaporkan kepada pihak berkuasa Islam tempatan.

Jawatankuasa Masjid Bradford (BCM) mendesak pihak tentera Britain memohon maaf kepada penganut Islam dan menarik semula penggunaan papan sasar berbentuk masjid tersebut.

"Sesiapa saja yang melihat papan sasar itu akan terfikir mengenai masjid dan orang Islam daripada sudut negatif," kata pengerusi BCM, Ishtiaq Ahmed.

"Apa yang menyebabkan saya marah adalah mereka menjadikan masjid sebagai tempat sasaran dan berbahaya. Ini benar-benar menyinggung perasaan orang Islam," katanya lagi
.-sinar harian.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Jadilah Insan Celik Politik

Jadilah Insan Celik Politik

Hidup Untuk Bahagia Atau Untuk Celaka

Dari Abu malik al-Asy’ari katanya:”Bersabda Rasulullah s.a.w:”Kebersihan itu sebahagian daripada iman. Membaca Subhanallah dan Alhamdulillah pahalanya sebesar langit dan bumi. Sembahyang itu pelita. Sedekah itu bakti. Sabar itu cahaya dan al-Quran itu akan menjadi kawan atau lawanmu. Manusia sepanjang hidupnya bekerja untuk keselamatan dirinya atau kecelakaannya.”

Motto & Slogan

Image Hosted by ImageShack.us

MalaysiaKu BERSIH

Malaysia Tanah Air Ku

Malaysia Tanah Air Ku

MALAYSIA DARUL BOGEL

MALAYSIA DARUL BOGEL

Fitnah Kerja Umno-Apco

Fitnah Kerja Umno-Apco

Soalan Simpel Jawapan Mimpel

Ketelusan SPR



Pesanan Ulama...

Rehat Kejap

Post Paling Digemari

SEMAK PENIPUAN INTERNET