Thursday, October 6, 2011

Mudah-mudahan Najib Dengar Nasihat Ulama Besar Umno

Biarlah sekeras dan sebusuk kepala taik hatimu Najib tetapi kami amat berharap semoga Allah melembutkan hatimu untuk memberikan laluan dan peluang kepada Kerajaan Kelantan melaksanakan Hukum Hudud.


Kelantan telah berjaya melaksanakan misi dan visi Membangun Bersama Islam nya yang sebelum itu menjadi kritikan dan bahan ketawa puak gerombolan. Malangnya selepas itu kerajaan Pusat pula dilihat telah banyak meniru pelan pentadbiran bercorak mesra rakyat yang dipelopori oleh Kerajaan Kelantan.

Kini biarlah Kerajaan Kelantan sekali lagi menjadi 'role model' kepada Undang-Undang Hudud. Atau Kerajaan Gerombolan takut sekiranya kehebatan Hudud nanti berjaya memikat hati sekalian rakyat Malaysia dan meletakkan Sekular serta umno-upco ditapak kaki mereka.

Sekurang-kurangnya terimalah dengan positif pandangan dan nasihat ulama tersohor kerajaan dari Perak ini supaya membenarkan Kelantan laksana Hudud. Persoalannya apakah pengamal sekular totok para pemimpin kerajaan sanggup mendengar cakap-cakap orang agama? Bagi mereka selayaknya para ulama hatta berstatus Tan Sri sekadar menyeri majlis-majlis umno-apco sebagai pembaca doa membuka dan menutup majlis cuma.

PGU 2011

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Jadilah Insan Celik Politik

Jadilah Insan Celik Politik

Hidup Untuk Bahagia Atau Untuk Celaka

Dari Abu malik al-Asy’ari katanya:”Bersabda Rasulullah s.a.w:”Kebersihan itu sebahagian daripada iman. Membaca Subhanallah dan Alhamdulillah pahalanya sebesar langit dan bumi. Sembahyang itu pelita. Sedekah itu bakti. Sabar itu cahaya dan al-Quran itu akan menjadi kawan atau lawanmu. Manusia sepanjang hidupnya bekerja untuk keselamatan dirinya atau kecelakaannya.”

Motto & Slogan

Image Hosted by ImageShack.us

MalaysiaKu BERSIH

Malaysia Tanah Air Ku

Malaysia Tanah Air Ku

MALAYSIA DARUL BOGEL

MALAYSIA DARUL BOGEL

Fitnah Kerja Umno-Apco

Fitnah Kerja Umno-Apco

Soalan Simpel Jawapan Mimpel

Ketelusan SPR



Pesanan Ulama...

Rehat Kejap

Post Paling Digemari

SEMAK PENIPUAN INTERNET