Saturday, October 8, 2011

Aku Ingatkan Si Jacob Biskut Jagung

Terpacul nama Jacob & Co, terpegun kejap ingatkan kompeni Jacob biskut jagung dah 'expend' bisnes import export barang kemas pulak. Rupanya obersi punya Jacob & Co. Rosmah punya cincin punya bikin. Haha..iyealah kan, dak kan sorang je nama Jacob. Nama Yahudi pulak tu Jacob.


Tapi dalam kes Bigmama ni dah jadi macam biskut chipsmore, mahal sket, apa kelas Jacob biskut jagung? Chipsmore kata Kejap ada kejap takde. Malangnya puak gerombolan makan taik yang walau mati hidup semula pun bermatian cakap Bigmama tak buat keje keji tu, pasni sila terjun gaung. Mampos lagi senang.

PGU 2011.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Jadilah Insan Celik Politik

Jadilah Insan Celik Politik

Hidup Untuk Bahagia Atau Untuk Celaka

Dari Abu malik al-Asy’ari katanya:”Bersabda Rasulullah s.a.w:”Kebersihan itu sebahagian daripada iman. Membaca Subhanallah dan Alhamdulillah pahalanya sebesar langit dan bumi. Sembahyang itu pelita. Sedekah itu bakti. Sabar itu cahaya dan al-Quran itu akan menjadi kawan atau lawanmu. Manusia sepanjang hidupnya bekerja untuk keselamatan dirinya atau kecelakaannya.”

Motto & Slogan

Image Hosted by ImageShack.us

MalaysiaKu BERSIH

There was an error in this gadget

Malaysia Tanah Air Ku

Malaysia Tanah Air Ku

MALAYSIA DARUL BOGEL

MALAYSIA DARUL BOGEL

Fitnah Kerja Umno-Apco

Fitnah Kerja Umno-Apco

Soalan Simpel Jawapan Mimpel

Ketelusan SPR



Pesanan Ulama...

Rehat Kejap

Post Paling Digemari

SEMAK PENIPUAN INTERNET