Saturday, October 15, 2011

Artis Mula Cari Platform Politik

Kata Awie "kita mau cari makan, bukan mau cari lawan".


Come on la brader, lu dah pilih jalan sesat melalui umno-apco. Program tajaan umno-apco tu pun dah bercorak lagha maksiat. Memang gelaplah kalbu lu orang ni.

Atau hidup lu orang-orang artis ni dah terkesan dengan gelombang kebangkitan rakyat sekarang. Peminat semakin berkurang ke bro?

Lu memang bijak Awie sebab lu dah sedia maklum jalan yang dibawa oleh umno-apco memang jalan hiburan, penuh kelalaian dan kesesatan. Lu datang dari jalan tu malah lu berpaut pun pada jalan sesat tu.

Dulu lu kutuk sindir artis yang bersama Pas/PR sebab nawaitu lu tiada pun untuk membawa anak muda ke jalan kebaikan kecuali hiburan dan maksiat macam kehidupan lu jugak. Lu pernah cakap sembahyang itu apa-apalah sangat. Tapi lu togok air haram tu ok plak.

Lu & the gang tak risau ke nanti PAS/PR tawan Putrajaya??

Iyealah ramai dah artis sedar dan mendapat hidayah Allah Taala terus berpaling kepada cahaya Iman dan Islam, maka para peminat yang sedia bertapak dalam Pas/PR semestinya menyokong penuh perjuangan para artis yang menyokong Islam. Mesej yang mereka bawa 'pure' untuk menyedarkan anak-anak muda khasnya.

Ntah apa ntah lagi racun yang umno-apco nak resapi minda anak-anak muda.

Boikot artis umno-apco!

PGU 2011.


0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Jadilah Insan Celik Politik

Jadilah Insan Celik Politik

Hidup Untuk Bahagia Atau Untuk Celaka

Dari Abu malik al-Asy’ari katanya:”Bersabda Rasulullah s.a.w:”Kebersihan itu sebahagian daripada iman. Membaca Subhanallah dan Alhamdulillah pahalanya sebesar langit dan bumi. Sembahyang itu pelita. Sedekah itu bakti. Sabar itu cahaya dan al-Quran itu akan menjadi kawan atau lawanmu. Manusia sepanjang hidupnya bekerja untuk keselamatan dirinya atau kecelakaannya.”

Motto & Slogan

Image Hosted by ImageShack.us

MalaysiaKu BERSIH

Malaysia Tanah Air Ku

Malaysia Tanah Air Ku

MALAYSIA DARUL BOGEL

MALAYSIA DARUL BOGEL

Fitnah Kerja Umno-Apco

Fitnah Kerja Umno-Apco

Soalan Simpel Jawapan Mimpel

Ketelusan SPR



Pesanan Ulama...

Rehat Kejap

Post Paling Digemari

SEMAK PENIPUAN INTERNET