Saturday, October 15, 2011

Artis Mula Cari Platform Politik

Kata Awie "kita mau cari makan, bukan mau cari lawan".


Come on la brader, lu dah pilih jalan sesat melalui umno-apco. Program tajaan umno-apco tu pun dah bercorak lagha maksiat. Memang gelaplah kalbu lu orang ni.

Atau hidup lu orang-orang artis ni dah terkesan dengan gelombang kebangkitan rakyat sekarang. Peminat semakin berkurang ke bro?

Lu memang bijak Awie sebab lu dah sedia maklum jalan yang dibawa oleh umno-apco memang jalan hiburan, penuh kelalaian dan kesesatan. Lu datang dari jalan tu malah lu berpaut pun pada jalan sesat tu.

Dulu lu kutuk sindir artis yang bersama Pas/PR sebab nawaitu lu tiada pun untuk membawa anak muda ke jalan kebaikan kecuali hiburan dan maksiat macam kehidupan lu jugak. Lu pernah cakap sembahyang itu apa-apalah sangat. Tapi lu togok air haram tu ok plak.

Lu & the gang tak risau ke nanti PAS/PR tawan Putrajaya??

Iyealah ramai dah artis sedar dan mendapat hidayah Allah Taala terus berpaling kepada cahaya Iman dan Islam, maka para peminat yang sedia bertapak dalam Pas/PR semestinya menyokong penuh perjuangan para artis yang menyokong Islam. Mesej yang mereka bawa 'pure' untuk menyedarkan anak-anak muda khasnya.

Ntah apa ntah lagi racun yang umno-apco nak resapi minda anak-anak muda.

Boikot artis umno-apco!

PGU 2011.


0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Jadilah Insan Celik Politik

Jadilah Insan Celik Politik

Hidup Untuk Bahagia Atau Untuk Celaka

Dari Abu malik al-Asy’ari katanya:”Bersabda Rasulullah s.a.w:”Kebersihan itu sebahagian daripada iman. Membaca Subhanallah dan Alhamdulillah pahalanya sebesar langit dan bumi. Sembahyang itu pelita. Sedekah itu bakti. Sabar itu cahaya dan al-Quran itu akan menjadi kawan atau lawanmu. Manusia sepanjang hidupnya bekerja untuk keselamatan dirinya atau kecelakaannya.”

Motto & Slogan

Image Hosted by ImageShack.us

MalaysiaKu BERSIH

There was an error in this gadget

Malaysia Tanah Air Ku

Malaysia Tanah Air Ku

MALAYSIA DARUL BOGEL

MALAYSIA DARUL BOGEL

Fitnah Kerja Umno-Apco

Fitnah Kerja Umno-Apco

Soalan Simpel Jawapan Mimpel

Ketelusan SPR



Pesanan Ulama...

Rehat Kejap

Post Paling Digemari

SEMAK PENIPUAN INTERNET