Saturday, January 29, 2011

Juragan Jangan Main Api..!!!

Gempar 2-3 hari ni pasal sorang kartunis upahan umno-apco menghina nabi. Mungkin bagi beliau sekadar guarauan bodoh tapi jenis orang jahil agama ni jangan buat memandai. Cara lawak bodoh Juragan ni telah mengheret dia kearah kekufuran, terpesong akidah kerana menghina hukum Islam. Kalau gini cara lawak dia apa beza dengan kenyataan si kafir zimmi Soi Lek menghina cara Cikgu Mala calon Pas PRK Tenang berlapik tangan bersalam dengan bukan Islam dan bukan Muhrimnya?


Budak sekolah rendah pun boleh nilai tahap kekufuran Juragan dengan Soi Lek. Atau boleh kah disamakan dengan taraf Kurt Westergaard yang melukis karikatur nabi Muhammad memakai serban mirip sebuah bom. Sib baik kepala kafir Kurt tak kena bom. Beza nya cuma bangsa je lain-lain tapi niat jahat tetap sama.

Semoga kau tak berniat begitulah Juragan. Atau kau bertobat nasuha dan mengucap dua kalimah syahadah semula. Atau halal darah kau bagi orang-orang yang beriman.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Jadilah Insan Celik Politik

Jadilah Insan Celik Politik

Hidup Untuk Bahagia Atau Untuk Celaka

Dari Abu malik al-Asy’ari katanya:”Bersabda Rasulullah s.a.w:”Kebersihan itu sebahagian daripada iman. Membaca Subhanallah dan Alhamdulillah pahalanya sebesar langit dan bumi. Sembahyang itu pelita. Sedekah itu bakti. Sabar itu cahaya dan al-Quran itu akan menjadi kawan atau lawanmu. Manusia sepanjang hidupnya bekerja untuk keselamatan dirinya atau kecelakaannya.”

Motto & Slogan

Image Hosted by ImageShack.us

MalaysiaKu BERSIH

Malaysia Tanah Air Ku

Malaysia Tanah Air Ku

MALAYSIA DARUL BOGEL

MALAYSIA DARUL BOGEL

Fitnah Kerja Umno-Apco

Fitnah Kerja Umno-Apco

Soalan Simpel Jawapan Mimpel

Ketelusan SPR



Pesanan Ulama...

Rehat Kejap

Post Paling Digemari

SEMAK PENIPUAN INTERNET