Saturday, September 12, 2009

Mahaguru SamiBellu Bisa Berbisa

Sepeninggalan ayohPin terus SamiBellu ambil alih kerajaan langit. Kaalu dalam hirarki ulama Islam gok SamiBellu ni jatuh taraf wali lah. Wali India. Tak caya cuba korang tengok pada hari perayaan Hindu berapa calit 'line' kat dahi dia.


Bomoh Besar pun dapat kat SamiBellu jugak. Pasal apa orang MIC takut sangat kat dia? Pasal dia pandai bikin santau lah. Itu aku yang cakap. Bukan orang lain cakap.

Rata-rata calon tajaan beliau memenangi undian terbanyak untuk menduduki kerusi penting dalam jawatankuasa pusat MIC. Dari calon Timbalan Presiden, Naib presiden, Jawatankuasa Kerja Pusat serta tukang bancuh air dan sapu sampah tajaan SamiBellu semua menang.

Seruan besan SamiBellu iaitu CheDet langsung tak dihiraukan oleh orang MIC. Aura CheDet dah lupus terus dari kamus MIC.

Takper la kita semua tengok dulu setakat mana depa MIC ni nak syok sendiri. SamiBellu yakin sangat tu nanti mereka akan ada peluang untuk mengambil kembali kerusi yang kalah ditangan pembangkang dalam PRU lalu.

Kalau SamiBellu sendiri dokrokcettong, mana nak diharapkan ksatria-ksatria depa yang lain?

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Jadilah Insan Celik Politik

Jadilah Insan Celik Politik

Hidup Untuk Bahagia Atau Untuk Celaka

Dari Abu malik al-Asy’ari katanya:”Bersabda Rasulullah s.a.w:”Kebersihan itu sebahagian daripada iman. Membaca Subhanallah dan Alhamdulillah pahalanya sebesar langit dan bumi. Sembahyang itu pelita. Sedekah itu bakti. Sabar itu cahaya dan al-Quran itu akan menjadi kawan atau lawanmu. Manusia sepanjang hidupnya bekerja untuk keselamatan dirinya atau kecelakaannya.”

Motto & Slogan

Image Hosted by ImageShack.us

MalaysiaKu BERSIH

There was an error in this gadget

Malaysia Tanah Air Ku

Malaysia Tanah Air Ku

MALAYSIA DARUL BOGEL

MALAYSIA DARUL BOGEL

Fitnah Kerja Umno-Apco

Fitnah Kerja Umno-Apco

Soalan Simpel Jawapan Mimpel

Ketelusan SPR



Pesanan Ulama...

Rehat Kejap

Post Paling Digemari

SEMAK PENIPUAN INTERNET