Wednesday, June 29, 2011

Engkau Percaya?? Aku Memang Tak Caya!

Haper ke jadah belanja memprogramkan kepala bebudak hingusan sampai mencecah RM750 juta. Bengong dah kerajaan Malaysia ni. Dak tau kemana lah depa henjal duit rakyat. PLKN punya citer bajet belanja tahunan hingga 3/4 billion hampir cecah RM 1 billion.


Kalau di bangunan milik kerajaan pepandai pulak depa suh kakitangan jimatkan elektrik. Pastu macam-macam slogan macam-macam iklan depa tampilkan supaya rakyat faham. Konon berhemah, 'cut' sana 'cut' sini.

So korang bajingan ajarlah kat puak, juak dan kroni korang yang telah diberi kesempatan pegang tender itu ini dalam projek PLKN agar berhemah sket, reti bahasa lah sket. Jangan melampau sangat. Takkan sepinggan nasi lemak korang caj macam tragedi ke'mamposan' MAS dulu? Oleh kerana nasi lemak kontrak dengan MAS dicaj RM15.00 sepinggan maka MAS gulung tikar.

So jangan kerana kebodohan melampau korang mengenyangkan perut sendiri dan kroni maka natijahnya nanti negara akan gulung tikar juga.

Bodoh Susah Nak Ajar.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Jadilah Insan Celik Politik

Jadilah Insan Celik Politik

Hidup Untuk Bahagia Atau Untuk Celaka

Dari Abu malik al-Asy’ari katanya:”Bersabda Rasulullah s.a.w:”Kebersihan itu sebahagian daripada iman. Membaca Subhanallah dan Alhamdulillah pahalanya sebesar langit dan bumi. Sembahyang itu pelita. Sedekah itu bakti. Sabar itu cahaya dan al-Quran itu akan menjadi kawan atau lawanmu. Manusia sepanjang hidupnya bekerja untuk keselamatan dirinya atau kecelakaannya.”

Motto & Slogan

Image Hosted by ImageShack.us

MalaysiaKu BERSIH

There was an error in this gadget

Malaysia Tanah Air Ku

Malaysia Tanah Air Ku

MALAYSIA DARUL BOGEL

MALAYSIA DARUL BOGEL

Fitnah Kerja Umno-Apco

Fitnah Kerja Umno-Apco

Soalan Simpel Jawapan Mimpel

Ketelusan SPR



Pesanan Ulama...

Rehat Kejap

Post Paling Digemari

SEMAK PENIPUAN INTERNET