Tuesday, June 28, 2011

Lokman Kepala Haliang: LOCK Jer Lu Punya Anu

Cakap si penakut a.k.a pengampu penjilat umno-apco berbelit-belit. Biasa la juak-juak pengampu ni yang sebenarnya menjahanamkan umno-apco. Cakap tarak serupa bikin. Cakap besar tapi anu kecik lembik. Itik nengok pun suka tergolek kat juak-juak ni.


Mula-mula kemain bilang itu ini begitu begini. Bila kena 'sound' mulalah gelabah belit gitu belit gini, kelentong tak cakaplah, tak buatlah apa-apa lah. Haper kau orang si kotel kecut ni ingat Tuhan tu duk sajer ke? Bukan kah Tuhan Maha Mendengar dan Maha Melihat? Camane korang belit pun (termasuk semua lanun umno-apco) jangan lupa Rakib & Atid senantiasa catat apa yang korang buat apa yang korang ucap.

Ayam Kapan umno-apco wat samseng depan pejabat Keadilan PJ tapi sangkal kenyataan 'ugutan' mereka. Patut tangkap je kepala 'haliang' mereka pastu sumbat kat Kemunting. Tapi apakan daya KDN barua umno-apco. Ada ketua pun lembik nak mampos.

Jangan lupa dan terkejut beruk pulak jika kat SANA nanti ramai yang nak 'claim' sesuatu dari kamu yang menjadi milik kami tetapi HARAM bagi kamu tetapi kamu HALAL kan atas dasar nafsu keSyaitanan mengisi perut busuk kamu.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Jadilah Insan Celik Politik

Jadilah Insan Celik Politik

Hidup Untuk Bahagia Atau Untuk Celaka

Dari Abu malik al-Asy’ari katanya:”Bersabda Rasulullah s.a.w:”Kebersihan itu sebahagian daripada iman. Membaca Subhanallah dan Alhamdulillah pahalanya sebesar langit dan bumi. Sembahyang itu pelita. Sedekah itu bakti. Sabar itu cahaya dan al-Quran itu akan menjadi kawan atau lawanmu. Manusia sepanjang hidupnya bekerja untuk keselamatan dirinya atau kecelakaannya.”

Motto & Slogan

Image Hosted by ImageShack.us

MalaysiaKu BERSIH

There was an error in this gadget

Malaysia Tanah Air Ku

Malaysia Tanah Air Ku

MALAYSIA DARUL BOGEL

MALAYSIA DARUL BOGEL

Fitnah Kerja Umno-Apco

Fitnah Kerja Umno-Apco

Soalan Simpel Jawapan Mimpel

Ketelusan SPR



Pesanan Ulama...

Rehat Kejap

Post Paling Digemari

SEMAK PENIPUAN INTERNET