Friday, October 8, 2010

DUN Galas: Biarkan CheDet Umum Siapa Calon BN

Korang umno-apco bertekak buat apa. Malu la sket kat rakyat depa nampak umno-apco macam anjing berebut tulang je. Che Det mulutnya masam masin. Kalau dia cakap calon sekian cap ayam maka mintak air lah umno-apco.

Dah lamaa dah orang tohmah umno-apco kecur harta ghanimah samada ketika atau selepas berlangung mana-mana siri PRK. Yang ralatnya tohmahan gila kuasa dan tamak harta tu benar belaka. Bukan sembarangan tohmah melainkan tohmahan berfakta.
Sudahlahh... cukuplahh jadi anjing dan biawak... bawak banyak mengucap... cuba jadi lembu suci yang sebenar... lembu tak kacau orang... lembu dengan hal lembu sahaja... makan rumput.

Hentikan spekulasi siapa calon BN

PUTRAJAYA - Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Kelantan, Datuk Seri Mustapa Mohamed meminta ahliparti supaya tidak ghairah mengeluarkan kenyataan berhubung soal siapa yang bakal menjadi calon Barisan Nasional (BN) pada Pilihan Raya Kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Galas, 4 November ini.

Beliau berkata, apa yang penting sekarang, setiap jentera dan ahli UMNO perlu bekerja keras bagi memastikan BN dapat merampas kembali kerusi DUN berkenaan.

“Saya rasa tidak perlulah kita cakap tentang calon. Lambat lagi (penamaan calon). Cakap-cakap tentang (siapa) calon ini tidak produktif...tiada hasil.

“Saya minta semua pihak berhenti bercakap tentang calon. Sudah pasti Pengarah Pilihan Raya (BN) ada cadangan dan kita akan akur kepada apa juga keputusan,” katanya ketika ditemui di sini, semalam.

Sebelum ini, timbul cakap-cakap bahawa Ahli Parlimen Gua Musang, Tengku Razaleigh Hamzah akan diletakkan sebagai calon BN pada pilihan raya kecil itu.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Jadilah Insan Celik Politik

Jadilah Insan Celik Politik

Hidup Untuk Bahagia Atau Untuk Celaka

Dari Abu malik al-Asy’ari katanya:”Bersabda Rasulullah s.a.w:”Kebersihan itu sebahagian daripada iman. Membaca Subhanallah dan Alhamdulillah pahalanya sebesar langit dan bumi. Sembahyang itu pelita. Sedekah itu bakti. Sabar itu cahaya dan al-Quran itu akan menjadi kawan atau lawanmu. Manusia sepanjang hidupnya bekerja untuk keselamatan dirinya atau kecelakaannya.”

Motto & Slogan

Image Hosted by ImageShack.us

MalaysiaKu BERSIH

Malaysia Tanah Air Ku

Malaysia Tanah Air Ku

MALAYSIA DARUL BOGEL

MALAYSIA DARUL BOGEL

Fitnah Kerja Umno-Apco

Fitnah Kerja Umno-Apco

Soalan Simpel Jawapan Mimpel

Ketelusan SPR



Pesanan Ulama...

Rehat Kejap

Post Paling Digemari

SEMAK PENIPUAN INTERNET