Monday, February 25, 2013

SATU UNDI UNTUK BN-UMNO BERERTI ANDA RELA JUAL AGAMA DAN MARUAH

Najib tiba di Terengganu dengan 'flight' yang dibiayai oleh wang rakyat bukan wang bn-umnoco. Najib dijamu sedap2 ditanggung oleh wang rakyat bukan wang bn-umnoco. Bn-umnoco kerah rakyat datang ramai2 dengan bazirkan wang rakyat bukan wang umnoco. Pendek kata segala aktiviti harian Najib ditanggung hasil dari keringat rakyat bukan pitih umnoco.

Malangnya pitih rakyat disalahguna oleh celaka-celaka bn-umnoco dikembalikan kepada rakyat dalam bentuk RETORIK, penipuan, penindasan dan kezaliman, menyerang pembangkang, merasuah rakyat untuk undi bn-umnoco, menyiar dakyah2 dan fitnah2 terhadap pembangkang yang membela nasib malang rakyat.

Dan hari ini juga di Dataran Shahbandar K.Trg yang dibangun menggunakan wang rakyat, Najib sewenang-wenangnya menghasut dan memberi AMANAT TONG KOSONG lagi palsu kepada rakyat, antaranya berbunyi;

“Satu undi untuk Barisan Nasional (BN) bererti keselamatan akidah untuk umat Islam. Satu undi BN ialah untuk perpaduan dan kekuatan umat Islam.. satu undi untuk BN adalah demi pembelaan bangsa Malaysia kita. Satu undi untuk BN demi masa depan yang jauh lebih baik nanti,” katanya ketika berucap pada majlis pelancaran Program Jelajah Janji Ditepati Peringkat Negeri Terengganu, di Dataran Shahbandar, hari ini.


Walhal khalifah umnoco ini awal-awal lagi dengan setulus mulus dan rela hatinya telah menolak Hudud dan meneruskan kesinambungan fahaman jahiliah agama suku politik suku.

Kalau camni punya hati lagu mana Najib nak cakne kat Islam? Tok Petti pun dokleh harap nak tegur Najib, duk pongpang jer lebih makan gaji buta. Bila Najib mengaum barulah ularmak ni melalak. Tengok apa dah jadi akibat virus ASPS (agama suku politik suku) bawaan umno.



Orang murtad happy go lucky, tadak takut punya pasal dalam undang-undang sivil pun takdak klaus untuk menangkap dan menghukum orang Islam murtad. Polis tak boleh tangkap. Najib lagilah tak boleh buat apa. Tapi kalau dalam hukum Hudud korang taulah nasib korang murtad nih.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Jadilah Insan Celik Politik

Jadilah Insan Celik Politik

Hidup Untuk Bahagia Atau Untuk Celaka

Dari Abu malik al-Asy’ari katanya:”Bersabda Rasulullah s.a.w:”Kebersihan itu sebahagian daripada iman. Membaca Subhanallah dan Alhamdulillah pahalanya sebesar langit dan bumi. Sembahyang itu pelita. Sedekah itu bakti. Sabar itu cahaya dan al-Quran itu akan menjadi kawan atau lawanmu. Manusia sepanjang hidupnya bekerja untuk keselamatan dirinya atau kecelakaannya.”

Motto & Slogan

Image Hosted by ImageShack.us

MalaysiaKu BERSIH

There was an error in this gadget

Malaysia Tanah Air Ku

Malaysia Tanah Air Ku

MALAYSIA DARUL BOGEL

MALAYSIA DARUL BOGEL

Fitnah Kerja Umno-Apco

Fitnah Kerja Umno-Apco

Soalan Simpel Jawapan Mimpel

Ketelusan SPR



Pesanan Ulama...

Rehat Kejap

Post Paling Digemari

SEMAK PENIPUAN INTERNET