Saturday, January 26, 2013

Kuat Nafsu Ratah Anak Orang

Apo kono ei jang... Kenapa Menteri ni cakap bodo macam tu. Ada ka dia kata pembangkang kuat nafsu tapi takde tenaga. Lucah dan bodo punya statement. Itulah pasal jika makan terlalu banyak pil kuat. Mesti dia bukak dan baca web atau blog pembangkang kerana kat sana biasanya banyak iklan2 sedemikian. Cakne jugak Menteri tu dengan web pembangkang. Bab nafsu menjadi minat dan bualan harian dia agaknya. Minah Indon yang disantuni Pak Menteri ni pun dah 'kenyang' dapat habuan tutup mulut malah diberitakan rumah kemain besar lagi kat sana.Tutup kes.

Tak apalah pembangkang kuat nafsu berjuang kerana nak 'pindah milikan' negara dari kekal ditangan rakus para pemuas nafsu umpco-bn. Lainlah dengan lanun umpco-bn yang kuat tenaga 'dalaman' melunyai anak dara orang...contoh boss korang lah, dulu2 dia pernah 'bersihkan' tanah anak Pak Zain kemudian dia tarah pula tanah 'top-soil' dari Mongolia. Last2 dengan top soil dan 'hasil'nya sekali dia suruh khadam pi 'bajak' dan sepahkan. Kesian si kambing hitam yang kena gulai tapi tuan dia kenduri kendara. Tutup kes.

Si ketua orang Cina pulak siap bikin video sambil taram tanah subur gebu. Tapi dia tetap selamba berdepan dengan rakyat seraya membuat pengakuan bahawa pelakon videoa itu memang dia. Tak ada siapa pun dalam kapal orang Cina kisah tentang itu, macam takde apa2. Masih mengangkat si apek Choi tu sebagai ketua. Dalam pemahaman kita jika orang bawahan duk sokong jugak maknanya mereka pun kuat 'tenaga' dan kaki lunyai jugaklah. Tutup kes.

Kita gelakkan fe'el perangai orang kuat tenaga umpco-bn nih...
KAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAH.....

JEMPOL - Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) akan menentukan masa depan negara yang lebih baik dan rakyat diingatkan untuk memilih parti yang benar-benar mampu mentadbir negara.

Menteri Penerangan, Komunikasi dan Kebudayaan, Datuk Seri Dr Rais Yatim berkata, pihak pembangkang amat mudah menyatakan pelbagai janji untuk meraih sokongan, namun sebenarnya mereka tidak mampu mentadbir negara.

"Mudah bagi pemimpin pembangkang seperti Lim Kit Siang, Datuk Seri Anwar Ibrahim dan Datuk Abdul Hadi Awang untuk berkata itu dan ini tapi mereka tidak mempunyai kemampuan.

"Boleh kita katakan bahawa mereka ini seperti bernafsu besar tapi tenaga tidak ada," katanya semasa berucap menyempurnakan majlis pelancaran program perluasan siaran Radio Televisyen Malaysia (RTM), Kementerian Penerangan Komunikasi dan Kebudayaan - Astro Njoi ke perkampungan Orang Asli peringkat Dewan Undangan Negeri (Dun) Sungai Lui, di Kampung Sungai Sampo, di sini semalam.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Jadilah Insan Celik Politik

Jadilah Insan Celik Politik

Hidup Untuk Bahagia Atau Untuk Celaka

Dari Abu malik al-Asy’ari katanya:”Bersabda Rasulullah s.a.w:”Kebersihan itu sebahagian daripada iman. Membaca Subhanallah dan Alhamdulillah pahalanya sebesar langit dan bumi. Sembahyang itu pelita. Sedekah itu bakti. Sabar itu cahaya dan al-Quran itu akan menjadi kawan atau lawanmu. Manusia sepanjang hidupnya bekerja untuk keselamatan dirinya atau kecelakaannya.”

Motto & Slogan

Image Hosted by ImageShack.us

MalaysiaKu BERSIH

There was an error in this gadget

Malaysia Tanah Air Ku

Malaysia Tanah Air Ku

MALAYSIA DARUL BOGEL

MALAYSIA DARUL BOGEL

Fitnah Kerja Umno-Apco

Fitnah Kerja Umno-Apco

Soalan Simpel Jawapan Mimpel

Ketelusan SPR



Pesanan Ulama...

Rehat Kejap

Post Paling Digemari

SEMAK PENIPUAN INTERNET