Sunday, April 1, 2012

Pembaham Duit Zakat Cakap Pasal Syurga

Baham duit zakat hukumnya apa ustaz Jamil hoii..? Kalau hukumnya haram dan berdosa besar boleh masuk syurga ke ustaz jamil hoii..? Sebab tu ustaz Jamil dokong umno-apco kerna boleh baham duit zakat, gitu ke ustaz Jamil hoii..? Oleh itu sesiapa yang sokong atau undi ustaz Jamil atau parti yang ustaz Jamil sertai ibarat menempah tiket ke neraka...

Masuk Syurga Hanya Dijanjikan Allah Kepada Manusia Beriman - Jamil Khir

YAN: Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Seri Jamil Khir Baharom berkata masuk syurga hanya dijanjikan oleh Allah swt kepada manusia yang beriman dan bertakwa dan tidak pernah dijanjikan kepada manusia yang menyokong parti politik tertentu.

"Syurga ini bukan milik manusia tetapi milik Allah," katanya kepada pemberita selepas majlis Ceramah Politik Semasa di Kampung Selengkoh di sini, Sabtu malam.

Oleh yang demikian, katanya kenyataan kononnya sesiapa memberi sokongan dan mengundi PAS akan masuk syurga hanya satu janji kosong yang dilakukan semata-mata untuk meraih sokongan pengundi.

Beliau berkata demikian bagi mengulas kenyataan Mursyidul Am PAS Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat barau-baru ini bahawa PAS tetap dengan pendirian meneruskan kempen menegakkan syiar Islam dengan menekankan aspek syurga apabila seseorang itu menyokong parti tersebut ketika pilihan raya.

Pada majlis ceramah itu, seramai 20 penyokong PAS menyerahkan borang untuk menyertai Umno.

Mereka yang diketuai Md Sofi Abd Latif menyerahkan borang kepada Jamil Khir yang juga Ketua Penerangan Umno Kedah.

Turut hadir Ketua Umno Bahagian Jerai Datuk Muhammad Shuhaimi Abdullah dan Anggota Dewan Undangan Negeri (Adun) Guar Chempedak Datuk Dr Ku Abd Rahman Ku Ismail. - BERNAMA

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Jadilah Insan Celik Politik

Jadilah Insan Celik Politik

Hidup Untuk Bahagia Atau Untuk Celaka

Dari Abu malik al-Asy’ari katanya:”Bersabda Rasulullah s.a.w:”Kebersihan itu sebahagian daripada iman. Membaca Subhanallah dan Alhamdulillah pahalanya sebesar langit dan bumi. Sembahyang itu pelita. Sedekah itu bakti. Sabar itu cahaya dan al-Quran itu akan menjadi kawan atau lawanmu. Manusia sepanjang hidupnya bekerja untuk keselamatan dirinya atau kecelakaannya.”

Motto & Slogan

Image Hosted by ImageShack.us

MalaysiaKu BERSIH

Malaysia Tanah Air Ku

Malaysia Tanah Air Ku

MALAYSIA DARUL BOGEL

MALAYSIA DARUL BOGEL

Fitnah Kerja Umno-Apco

Fitnah Kerja Umno-Apco

Soalan Simpel Jawapan Mimpel

Ketelusan SPR



Pesanan Ulama...

Rehat Kejap

Post Paling Digemari

SEMAK PENIPUAN INTERNET