Wednesday, December 21, 2011

Melayu umno-apco Bangang Sondol Sama Melayu

Itulah ramai orang cakap antara reramai kelompok Melayu seluruh dunia maka kelompok yang paling bodoh dan bangang ialah Melayu umno-apco sebab gangster umno-apco ni berani sakat dan sondol sesama Melayu je. Depa tak berani dan kecut telur bila berdepan dengan bangsa lain.


Oleh kerana takde isu nak diselongkar tentang PR tambahan umno-apco terkedu dengan pembongkaran demi pembongkaran oleh PR pasal kerja-kerja jahat umno-apco, depa alih perhatian dan isi masa lapang dengan melayan budak hingusan kata depa yang berusia 22 tahun. Apalah sangat maruah Haji Najib kalau takat diturunkan bendera bermuka-muka Haji Najib tu jika dibandingkan dengan dosa ke atas Tantuya yang diketahui dunia, lagi menjatuhkan maruah semua Melayu 7 benua.

Wahai pakcik yang budiman, janganlah jadi bangang melalak melaung tak bertempat. Jagalah maruah kamu, malulah sket kat anak cucu yang tengok perlakuan pelik seorang tua. Patut mengajar anak muda kat sekeliling kamu tu erti adab dan sopan, ini makin meroyan mengalahkan orang muda. Mana dia semangat Rukunegara No.5 yang selalu dimainkan kat radio. Tak menghayati ke? Wakil MIC dan MCA ada melalak ke?

Aku konfem tahun depan Haji Najib tak senarai pendekkan pun nama pakcik sebagai penerima anugerah Maal Hijrah kerana hebat pakcik meraung melalak membela maruah umno-apco ni. So jangan lebih-lebih.



Hehh... apsal pakcik tak pegi meraung melalak membantah penayangan filem Nasi Lemak 2.0 sebelum ni? Sewajibnya pakcik ajak samseng umno-apco penuhi pawagam berdekatan yang menayangkan filem NL2.0 tu sambil bawak sepanduk dan berdemo. Kenapa pakcik perlu berdemo? Pakcik tak tahu ke? Bodohnya pakcik! Kerana Nasi Lemak 2.0 adalah filem arahan Namawee yang telah 'modified' lagu negaraku.



0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Jadilah Insan Celik Politik

Jadilah Insan Celik Politik

Hidup Untuk Bahagia Atau Untuk Celaka

Dari Abu malik al-Asy’ari katanya:”Bersabda Rasulullah s.a.w:”Kebersihan itu sebahagian daripada iman. Membaca Subhanallah dan Alhamdulillah pahalanya sebesar langit dan bumi. Sembahyang itu pelita. Sedekah itu bakti. Sabar itu cahaya dan al-Quran itu akan menjadi kawan atau lawanmu. Manusia sepanjang hidupnya bekerja untuk keselamatan dirinya atau kecelakaannya.”

Motto & Slogan

Image Hosted by ImageShack.us

MalaysiaKu BERSIH

There was an error in this gadget

Malaysia Tanah Air Ku

Malaysia Tanah Air Ku

MALAYSIA DARUL BOGEL

MALAYSIA DARUL BOGEL

Fitnah Kerja Umno-Apco

Fitnah Kerja Umno-Apco

Soalan Simpel Jawapan Mimpel

Ketelusan SPR



Pesanan Ulama...

Rehat Kejap

Post Paling Digemari

SEMAK PENIPUAN INTERNET