Sunday, March 27, 2011

Tak Cerai Tapi Gantung..Kesian!

MCA sedar atau tidak sebenarnya mereka dah lama kena gantung tak bertali. Acap kali kena belasah dengan umno-apco dalam gelodak rumahtangga BN. Terkini kena belasah lagi oleh awang jantan laga umno-apco si Nazri. Akhbar lapor Nazri nyatakan bahawa MCA adalah umpama "isteri yang dizalimi tapi enggan minta cerai"..woww aku dengar pun pedih hati. Oleh kerana berpegang pada prinsip perkauman serta dasar pecah dan perintah maka MCA perlu bertebal muka sepertimana beruk matyeh. Kalau bersuara pun sekadar aww..aww.. je lah.


Tapi MCA takut nak report dengan talian teledera takut nanti tak dapat nafkah atau kena gantung periuk yang diumpan berbillion oleh umno-apco. Dasar drakonian rakus si umno-apco ni, MCA dibiar terkantung-kantung tapi dia boleh tidur setilam dengan yahudi apco, itu yang umno ber'bin'kan apco. Puas agaknya mengulit sumpit MCA yang semakin longlai, umno cari pulak alternatif baru, sumpit apco. Pasti apco lebih bertenaga dan berkuasa. Umno yakin suatu hari semua 'sundal'nya akan ditinggalkan dan bersahabat setia cuma dengan apco.

Itu pasal lah sifu MCA buat onar cari lobang lain buat penawar. Kesian Soilexx terpaksa dalam diam cucuh lubang kunci cap amoi. Malangnya ada pulak yang dengki. Pasti lubang kunci baru lebih ketat dan padat, tanak kasi Soilexx makan sensorang, mesti kongsi. Pelahap betul puak BN ni, pitih rakyat depa sebat, lubang kunci pun mau rembat.

MIC camne? Masih ada kehangatan kari???

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Jadilah Insan Celik Politik

Jadilah Insan Celik Politik

Hidup Untuk Bahagia Atau Untuk Celaka

Dari Abu malik al-Asy’ari katanya:”Bersabda Rasulullah s.a.w:”Kebersihan itu sebahagian daripada iman. Membaca Subhanallah dan Alhamdulillah pahalanya sebesar langit dan bumi. Sembahyang itu pelita. Sedekah itu bakti. Sabar itu cahaya dan al-Quran itu akan menjadi kawan atau lawanmu. Manusia sepanjang hidupnya bekerja untuk keselamatan dirinya atau kecelakaannya.”

Motto & Slogan

Image Hosted by ImageShack.us

MalaysiaKu BERSIH

There was an error in this gadget

Malaysia Tanah Air Ku

Malaysia Tanah Air Ku

MALAYSIA DARUL BOGEL

MALAYSIA DARUL BOGEL

Fitnah Kerja Umno-Apco

Fitnah Kerja Umno-Apco

Soalan Simpel Jawapan Mimpel

Ketelusan SPR



Pesanan Ulama...

Rehat Kejap

Post Paling Digemari

SEMAK PENIPUAN INTERNET