Saturday, July 10, 2010

Filem Malaysia Ke Arah Genre Porno?

Produser filem Malaysia semakin ketandusan idea mungkin. Lantas mulai berani mengetengahkan babak porno dalam filem mereka sekarang. Langkah Raja Azmi mengepilkan slot mandi bogel oleh Arja Lee dalam filem tahyul terkini bertajuk Dalam Botol mendapat reaksi negatif dari Rais Yatim dan Alhamdulillah Rais telah mengkritik dengan sepatutnya. Nasib baik Rais tak buang tabiat naik 'gatal' sama.


Apalah Raja Azmi sentiasa mencipta dengan kontroversi publisiti murahan untuk laku kan jualan tiket filem keluaran beliau. Inilah cara kreatif beliau mengwar-warkan kehebatan filemnya. Tapi janganlah keterlaluan sehingga menyentuh sensitiviti agama Islam, adat dan budaya Melayu.

Kalau kau nak bogel kat rumah lantaklah, suami kau je yang tengok puas-puas, hari-hari nak bogel pun takpe hingga suami kau naik muntah. Nasib baik laki kau dah bersara, kalau dak ntah kemana dilibasnya bola badminton tu kang! Dia dah tak nampak bulu tangkis tapi duk tangkis bulu lain...

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Jadilah Insan Celik Politik

Jadilah Insan Celik Politik

Hidup Untuk Bahagia Atau Untuk Celaka

Dari Abu malik al-Asy’ari katanya:”Bersabda Rasulullah s.a.w:”Kebersihan itu sebahagian daripada iman. Membaca Subhanallah dan Alhamdulillah pahalanya sebesar langit dan bumi. Sembahyang itu pelita. Sedekah itu bakti. Sabar itu cahaya dan al-Quran itu akan menjadi kawan atau lawanmu. Manusia sepanjang hidupnya bekerja untuk keselamatan dirinya atau kecelakaannya.”

Motto & Slogan

Image Hosted by ImageShack.us

MalaysiaKu BERSIH

There was an error in this gadget

Malaysia Tanah Air Ku

Malaysia Tanah Air Ku

MALAYSIA DARUL BOGEL

MALAYSIA DARUL BOGEL

Fitnah Kerja Umno-Apco

Fitnah Kerja Umno-Apco

Soalan Simpel Jawapan Mimpel

Ketelusan SPR



Pesanan Ulama...

Rehat Kejap

Post Paling Digemari

SEMAK PENIPUAN INTERNET