Wednesday, November 11, 2009

Takziah Buat Dato' KJ

KELANA JAYA, 11 Nov: Isteri Datuk Kamarudin Jaffar, Datin Kamariah Kamarudin meninggal dunia jam 6 pagi ini selepas sekian lama melawan kanser.

Datin Kamariah meninggal di rumahnya di No 2, Jalan SS 7/4, Kelana Jaya, di hadapan anak-anaknya kerana suami beliau, Datuk Kamarudin, anggota Parlimen Tumpat yang juga AJK PAS Pusat masih dalam perjalanan pulang dari Qatar.

(Gambar: Anak bongsu Datuk Kamarudin tiba dari asrama disambut abang dan kakaknya)

Beliau bergegas pulang ke Malaysia selepas mengetahui isterinya tidak sihat malam tadi. Kamarudin, bekas Setiausaha Agung PAS, dijangka akan sampai ke KLIA tengahari ini.

Skip...

Sehingga jam tiga petang, kelihatan pemimpin pelbagai peringkat mula berhimpun di perkarangan rumah Kamaruddin.

Presiden PAS, Datuk Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang datang bersama timbalannya, Nasharudin Mat Isa serta beberapa wakil rakyat lagi

Turut hadir kemudian adalah Menteri Besar Selangor Tan Sri Abdul Khalid, Ahli Parlimen Gombak Mohd Azmin Ali, Ahli Parlimen Kubang Kerian Salahuddin Ayub, Ahli Parlimen Pokok Sena Datuk Mahfuz Omar, Ahli Parlimen Bukit Gantang Datuk Seri Ir. Mohammad Nizar Jamaluddin, Adun Seri Setia Nik Nazmi Nik Ahmad dan Adun Batu Caves, Amirudin Shaari.

Sekitar jam 3.30 petang, Kamaruddin sampai ke kediamananya dari Qatar dan disambut dengan ucapan takziah oleh banyak pihak.

Beliau memeluk anak-anaknya dan terus melihat buat kali terakhir jenazah isterinya.

Selepas menatap wajah Almarhumah Kamariah, jenazah dibawa ke masjid sebelum dikebumikan selepas solat Asar petang tadi.

Alfatihah

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Jadilah Insan Celik Politik

Jadilah Insan Celik Politik

Hidup Untuk Bahagia Atau Untuk Celaka

Dari Abu malik al-Asy’ari katanya:”Bersabda Rasulullah s.a.w:”Kebersihan itu sebahagian daripada iman. Membaca Subhanallah dan Alhamdulillah pahalanya sebesar langit dan bumi. Sembahyang itu pelita. Sedekah itu bakti. Sabar itu cahaya dan al-Quran itu akan menjadi kawan atau lawanmu. Manusia sepanjang hidupnya bekerja untuk keselamatan dirinya atau kecelakaannya.”

Motto & Slogan

Image Hosted by ImageShack.us

MalaysiaKu BERSIH

Malaysia Tanah Air Ku

Malaysia Tanah Air Ku

MALAYSIA DARUL BOGEL

MALAYSIA DARUL BOGEL

Fitnah Kerja Umno-Apco

Fitnah Kerja Umno-Apco

Soalan Simpel Jawapan Mimpel

Ketelusan SPR



Pesanan Ulama...

Rehat Kejap

Post Paling Digemari

SEMAK PENIPUAN INTERNET