Tuesday, September 29, 2009

Takziah Buat Sahabat

Terkejut isteriku bila dimaklumkan padanya bahawa KakDa telah pulang ke rahmatullah. Terkedu dia. Pada raya ke-4 kami sempat mengambil peluang untuk beraya sambil melawat beliau di Kg Tebing Tembah. Rupanya itu adalah pertemuan terakhir kami dengannya.


Zaujah ku agak senang kenal dengan KakDa walaupun baru 2-3 kali berjumpa. Terkebetulan pula suami arwah iaitu sdr. Mohamad Bin Ibrahim akrab dengan aku sementelah lagi kami ada bau-bau bacang. Itulah keberkatan dalam berjemaah. Tanpa diduga kita bertemu sedara atau waris. Semakin menyemarakkan ukhuwwah.

Selain diamanahkan sebagai orang kuat Penerangan DUN Paka, Sdr Mohamad antara tulang belakang blog lpdn28 yang semakin manthob.

Semoga sahabat kita ini diberikan kekuatan serta kesabaran olehNya dalam menghadapi hari-hari mendatang tanpa insan tersayang disisi. Marilah kita sama-sama berdoa agar arwah KakDa ditempatkan dikalangan orang-orang yang soleh dan mendapat perlindungan dariNya.

Al-Fatihah.


0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Jadilah Insan Celik Politik

Jadilah Insan Celik Politik

Hidup Untuk Bahagia Atau Untuk Celaka

Dari Abu malik al-Asy’ari katanya:”Bersabda Rasulullah s.a.w:”Kebersihan itu sebahagian daripada iman. Membaca Subhanallah dan Alhamdulillah pahalanya sebesar langit dan bumi. Sembahyang itu pelita. Sedekah itu bakti. Sabar itu cahaya dan al-Quran itu akan menjadi kawan atau lawanmu. Manusia sepanjang hidupnya bekerja untuk keselamatan dirinya atau kecelakaannya.”

Motto & Slogan

Image Hosted by ImageShack.us

MalaysiaKu BERSIH

Malaysia Tanah Air Ku

Malaysia Tanah Air Ku

MALAYSIA DARUL BOGEL

MALAYSIA DARUL BOGEL

Fitnah Kerja Umno-Apco

Fitnah Kerja Umno-Apco

Soalan Simpel Jawapan Mimpel

Ketelusan SPR



Pesanan Ulama...

Rehat Kejap

Post Paling Digemari

SEMAK PENIPUAN INTERNET