Wednesday, September 23, 2009

Jauh DiMata Jauh Jua DiHati

Dua majlis raya berasingan oleh dua pimpinan terperasan sohor Ganu lening. Sorang di Besut manakala sorang lagi di Kuala Terengganu. Dok belaga angin. Sorang kepala angin sorang lagi mudah naik angin.


Melihat pada angka laporan tersebut tak kurang hebat sambutan untuk keduanya. Tapi apakah keduanya dapat bertahan jika datang ribut PRU-13 nanti atau sekadar menjadi kenangan yang bakal terpahat sebagai 'tokoh sejarah kehancuran yang tidak pernah dilihat' oleh Umno di Terengganu.


Abg Mad


Ahmad Said dan isteri, Datin Norliza Mahmud beramah mesra dengan pengunjung Seri Iman, pada majlis rumah terbukaAidilfitri Menteri Besar Terengganu, kelmarin.
KIRA-KIRA 7,000 orang segenap lapisan masyarakat mengunjungi rumah terbuka Aidilfitri di kediaman rasmi Menteri Besar, Datuk Ahmad Said di Seri Iman, Kuala Terengganu, kelmarin.

Pada majlis raya pertama itu, pelbagai juadah tradisional dihidang kepada para tetamu dan Menteri Besar juga menyampaikan duit raya kepada kanak-kanak yang hadir.



Datuk Seri Idris Jusoh (kiri) bersama isteri, Toh Puan Che Kamariah Zakaria (dua dari kiri) membantu mengagihkan teh tarik kepada para pengunjung di rumah terbukanya di Jertih, semalam.

deris jusoh

Lebih 5,000 orang ramai membanjiri rumah terbuka Pengerusi Mara yang juga Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Jertih, Datuk Seri Idris Jusoh di kediamannya di Jertih, Terengganu, semalam.

Rumah terbuka pada hari raya kedua ini yang disambut secara sederhana tetapi meriah bermula pukul 9 pagi hingga 3 petang turut dihadiri oleh pelbagai lapisan masyarakat tempatan.


0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Jadilah Insan Celik Politik

Jadilah Insan Celik Politik

Hidup Untuk Bahagia Atau Untuk Celaka

Dari Abu malik al-Asy’ari katanya:”Bersabda Rasulullah s.a.w:”Kebersihan itu sebahagian daripada iman. Membaca Subhanallah dan Alhamdulillah pahalanya sebesar langit dan bumi. Sembahyang itu pelita. Sedekah itu bakti. Sabar itu cahaya dan al-Quran itu akan menjadi kawan atau lawanmu. Manusia sepanjang hidupnya bekerja untuk keselamatan dirinya atau kecelakaannya.”

Motto & Slogan

Image Hosted by ImageShack.us

MalaysiaKu BERSIH

Malaysia Tanah Air Ku

Malaysia Tanah Air Ku

MALAYSIA DARUL BOGEL

MALAYSIA DARUL BOGEL

Fitnah Kerja Umno-Apco

Fitnah Kerja Umno-Apco

Soalan Simpel Jawapan Mimpel

Ketelusan SPR



Pesanan Ulama...

Rehat Kejap

Post Paling Digemari

SEMAK PENIPUAN INTERNET