Monday, October 5, 2009

Talkinkan Untuk Azeez Rempit

Kesian belas sungguh aku nengok Azeez rempit nih.
Dia tau diri dah tak glamer, tak hensem, maka direka satu idea dari kepala kelabu asapnya untuk mendapatkan political mileage.
Cari punya riki akhirnya marilah idea camne nak buat ramai orang rasa ihsan padanya dan simpati pada Umno. Termasuklah yang diperbodohkan dan memperbodohkan diri ialah Ismail Sabri, antara menteri yang mengisi ruang kabinet bangang Najib.

Tengok si tolol Azeez ni belum apa-apa dah terhegeh-hegeh mengadu dengan 'bapak angkatnya' iaitu polis raja di Malaysia bahawa para penyokong pembangkang telah melanyak beliau hingga cedera lebam. Walhal bapak angkatnya cakap saksi takde, masih dalam siasatan dan tiada tangkapan dibuat.

Aleh-aleh hari ni mengadu muntah-muntah loya pulak. Nengok pada buncitnya perut kau tu aku agak mungkin dah 3 bulan kau bunting Azeez. Entah siapa lah bapak kepada anak yang kau kandung tu.

Sebab tu aku mintak kita semua yang kesian dan bersimpati pada Azeez semoga dapat membacakan talkin serta mensedekahkan Al-Fatihah padanya kerana bimbang tetiba sampai berita esok pagi bahawa Azeez telah meninggal dunia waktu tidur.

Sebenarnya Azeez merupakan liabiliti paling besar buat Umno di Bagan Pinang. Kenapalah boleh terlepas 'nasty boy' ni kat Bagan Pinang? Perlakuan memualkan dan fitnah buruknya terhadap pembangkang awal-awal dapat dihidu oleh rakyat Bagan Pinang khasnya dan negara amnya. Kepura-puraan Azeez rempit menjadi kredit buat kemenangan kedua untuk pembangkang setelah kemenangan pertama sewaktu penamaan calon semalam.

Entahlah Azeez, entahlah Umno... kiri jurang kanan gaung... depan jamban belakang tong taik... mana kau nak lari haa...

semalam Azeez elok-elok je kat penamaan calon


kemudian dia kata dirinya 'dibuat' orang dan terlantar sakit macam ni


mana tau tiba-tiba esok Azeez bersemadi di sini pula..

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Jadilah Insan Celik Politik

Jadilah Insan Celik Politik

Hidup Untuk Bahagia Atau Untuk Celaka

Dari Abu malik al-Asy’ari katanya:”Bersabda Rasulullah s.a.w:”Kebersihan itu sebahagian daripada iman. Membaca Subhanallah dan Alhamdulillah pahalanya sebesar langit dan bumi. Sembahyang itu pelita. Sedekah itu bakti. Sabar itu cahaya dan al-Quran itu akan menjadi kawan atau lawanmu. Manusia sepanjang hidupnya bekerja untuk keselamatan dirinya atau kecelakaannya.”

Motto & Slogan

Image Hosted by ImageShack.us

MalaysiaKu BERSIH

Malaysia Tanah Air Ku

Malaysia Tanah Air Ku

MALAYSIA DARUL BOGEL

MALAYSIA DARUL BOGEL

Fitnah Kerja Umno-Apco

Fitnah Kerja Umno-Apco

Soalan Simpel Jawapan Mimpel

Ketelusan SPR



Pesanan Ulama...

Rehat Kejap

Post Paling Digemari

SEMAK PENIPUAN INTERNET