Monday, February 18, 2013

Si Bongok Yang Kena BODO Dengan ROS

Kes DAP dengan ROS digoreng sampai hangit oleh barua dan pencacai umpco. Tapi Utusex punya meroyan lagi teruk mengamuk sampai tinggal seluar dalam aje, seumpama biawak yang merobek dan meratah bangkai. Terlajak kereta boleh diundur terlajak cakap bernanah mulutlah jawabnya. Lain kali tengok dulu apa umpan yang PR nak buang samada taik atau roti. Kan sekarang umpco-bn dah makan taik.

Umpco suka makan taik..... umpco selalu makan taik....

KAHKAHKAHKAHKAHKAH...KAH  KAH  KAH......

ROS Sahkan Terima Laporan DAP, Mohon Maaf Atas Kekeliruan

PETALING JAYA: Jabatan Pendaftaran Pertubuhan (ROS) pada Ahad mengesahkan ia telah menerima laporan pemilihan Jawatankuasa Eksekutif Pusat (CEC) DAP pada 8 Februari lepas, lebih awal sebelum tarikh yang ditetapkan untuk parti itu pada 15 Februari.
“Di sini, saya ingin menjelaskan bahawa kenyataan saya sebelum ini adalah berdasarkan maklumat yang tidak dikemaskini dan ini telah membawa kepada kekeliruan,” kata Ketua Pengarah ROS, Datuk Abdul Rahman dalam satu kenyataan pada lewat Ahad.
“ROS memohon maaf kepada semua pihak berkenaan berhubung kesilapan ini,” katanya.
Menurutnya, siasatan terhadap pemilihan CEC DAP adalah berterusan dan akan dimuktamadkan secepat mungkin.
Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein pada Sabtu dilaporkan sebagai berkata bahawa beliau dimaklumkan mengenai DAP gagal untuk menyerahkan laporan tepat pada masanya, dengan itu ROS akan memulakan penyiasatannya.-mstar

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Jadilah Insan Celik Politik

Jadilah Insan Celik Politik

Hidup Untuk Bahagia Atau Untuk Celaka

Dari Abu malik al-Asy’ari katanya:”Bersabda Rasulullah s.a.w:”Kebersihan itu sebahagian daripada iman. Membaca Subhanallah dan Alhamdulillah pahalanya sebesar langit dan bumi. Sembahyang itu pelita. Sedekah itu bakti. Sabar itu cahaya dan al-Quran itu akan menjadi kawan atau lawanmu. Manusia sepanjang hidupnya bekerja untuk keselamatan dirinya atau kecelakaannya.”

Motto & Slogan

Image Hosted by ImageShack.us

MalaysiaKu BERSIH

Malaysia Tanah Air Ku

Malaysia Tanah Air Ku

MALAYSIA DARUL BOGEL

MALAYSIA DARUL BOGEL

Fitnah Kerja Umno-Apco

Fitnah Kerja Umno-Apco

Soalan Simpel Jawapan Mimpel

Ketelusan SPR



Pesanan Ulama...

Rehat Kejap

Post Paling Digemari

SEMAK PENIPUAN INTERNET