Wednesday, February 13, 2013

Pencuci Taik BN Muncul Dari Korea

Dah tak larat lagi bn-umpco nak tepis tup-tup keluarlah si pencuci taik membuat pengakuan. Konon Scooter Braun ni yang mengurus hal ehwal grup 'Gangnam Style' tak mintak dibayar pun untuk datang ke Malaysia. Terlalu umum penafian dari Scooter Braun. Takkan sesaje Psy nak datang Malaysia makan angin kat Penang. Mana ada biawak yang menolak bangkai? Apa guna dia bergegas 21 jam naik jet peribadinya dari Brazil semata nak layan Najib di Penang. Dah kenyang ko baham habuan tu maka tibalah masa untuk membalas budi dari orang yang kau tak kenal dan jengkel dimata rakyat Malaysia.



KUALA LUMPUR - Scooter Braun Projects, syarikat pengurusan bintang popular Korea Selatan Psy, yang dikenali dunia dengan lagunya 'Gangnam Style', hari ini menyatakan bahawa mereka tidak pernah diminta atau dibayar oleh kerajaan Malaysia untuk persembahan penyanyi itu di Pulau Pinang kelmarin.     

Dalam kenyataan yang dikeluarkan kepada Bernama hari ini, pengurusan itu menegaskan bahawa berita dan artikel yang tersebar dalam Internet, yang mendakwa sebaliknya, adalah anggapan semata-mata dan ternyata tidak benar.



0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Jadilah Insan Celik Politik

Jadilah Insan Celik Politik

Hidup Untuk Bahagia Atau Untuk Celaka

Dari Abu malik al-Asy’ari katanya:”Bersabda Rasulullah s.a.w:”Kebersihan itu sebahagian daripada iman. Membaca Subhanallah dan Alhamdulillah pahalanya sebesar langit dan bumi. Sembahyang itu pelita. Sedekah itu bakti. Sabar itu cahaya dan al-Quran itu akan menjadi kawan atau lawanmu. Manusia sepanjang hidupnya bekerja untuk keselamatan dirinya atau kecelakaannya.”

Motto & Slogan

Image Hosted by ImageShack.us

MalaysiaKu BERSIH

Malaysia Tanah Air Ku

Malaysia Tanah Air Ku

MALAYSIA DARUL BOGEL

MALAYSIA DARUL BOGEL

Fitnah Kerja Umno-Apco

Fitnah Kerja Umno-Apco

Soalan Simpel Jawapan Mimpel

Ketelusan SPR



Pesanan Ulama...

Rehat Kejap

Post Paling Digemari

SEMAK PENIPUAN INTERNET