Sunday, December 2, 2012

Simpan Aje Saman Dalam Kocek

Wahh bengkeng konon gertakan Ahmad Maslan. Tapi kenapa pungkoq hang sejuk pucat lesi. Gaya je lebih tu, takde apa pun. Gimik dan trik buat iklan lebih dalam paper pasal mau kasi 'hint' sama Najib. Ibarat serkup di air keruh, ingatkan dapat keli tapi teramas taik.

Kau dah abis study ke belum Ahmad? Bunge Agribusiness Singapore Pte Ltd tu siapa punya? Bukan ker ia anak syarikat BUNGE LTD berpengkalan di Amerika yang mana pemiliknya adalah bapak-bapak yahudi zionis? Korang Google sendiri lah. Maleh aku nak kasi lebih2.

Alang-alang nak saman biarlah dapat cover balik kerugian 'lombong duit' umpco tu. Macam ni lah Mad kau simpan aje niat BODO kau tu dalam kocek, nanti tak pasal-pasal tembakan kau tersasar, cakap besar, utusan lagi rugi besar.



Ahmad Maslan ketika menjawab kenyataan Harakah dan Suara Keadilan yang menuduh Felda menjual minyak sawit kepada Israel di PWTC, Kuala Lumpur, semalam. - BERNAMA
KUALA LUMPUR 30 Nov. - Kumpulan Felda serta Felda Global Ventures Holdings (FGV) akan mengambil tindakan undang-undang ke atas akhbar pembangkang, Suara Keadilan dan Harakah kerana memfitnah Felda mempunyai hubungan urus niaga dengan Israel.
Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Ahmad Maslan berkata, tindakan tersebut ekoran laporan berita muka hadapan Suara Keadilan bertajuk Najib Mesra Israel pada 27 November 2012 dan laporan Harakah bertajuk Minyak Sawit Jual ke Israel bagi edisi 26 hingga 29 November 2012.
Beliau memberitahu, kedua-dua akhbar itu telah memfitnah Felda apabila mendakwa syarikat Bunge Agribusiness Singapore Private Limited yang mempunyai urus niaga dengan Felda adalah sebuah syarikat Israel.


0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Jadilah Insan Celik Politik

Jadilah Insan Celik Politik

Hidup Untuk Bahagia Atau Untuk Celaka

Dari Abu malik al-Asy’ari katanya:”Bersabda Rasulullah s.a.w:”Kebersihan itu sebahagian daripada iman. Membaca Subhanallah dan Alhamdulillah pahalanya sebesar langit dan bumi. Sembahyang itu pelita. Sedekah itu bakti. Sabar itu cahaya dan al-Quran itu akan menjadi kawan atau lawanmu. Manusia sepanjang hidupnya bekerja untuk keselamatan dirinya atau kecelakaannya.”

Motto & Slogan

Image Hosted by ImageShack.us

MalaysiaKu BERSIH

Malaysia Tanah Air Ku

Malaysia Tanah Air Ku

MALAYSIA DARUL BOGEL

MALAYSIA DARUL BOGEL

Fitnah Kerja Umno-Apco

Fitnah Kerja Umno-Apco

Soalan Simpel Jawapan Mimpel

Ketelusan SPR



Pesanan Ulama...

Rehat Kejap

Post Paling Digemari

SEMAK PENIPUAN INTERNET