Wednesday, December 5, 2012

Antara Taksub Dengan TokGuru Dan Syaitan

'Sekiranya kita berdamping dengan orang alim atau ulama maka kita akan menerima tempias ilmu dan kebaikan darinya tapi sekiranya manusia berdamping dengan manusia bertopeng serta berperangai syaitan maka jadilah dia lebih teruk dari syaitan'.

Negara akan hancur jika taksub parti

MELAKA – Bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad berkata, rakyat Malaysia perlu mengambil pengajaran daripada negara yang tidak dapat melaksanakan pemerintahan secara demokratik kerana rakyat taksub kepada pemimpin dan parti.
Keadaan itu katanya, berlaku kerana rakyat mengundi semata-mata berdasarkan perasaan tanpa menggunakan pemikiran sehingga negara menuju kehancuran.
“Sebagaimana penyokong parti Pas, walaupun pemimpin mereka jelas menyatakan sesuatu yang bertentangan dengan agama tetapi kerana Pas parti dia, dia sokong kerana emosi dan taksub,” katanya.-kosmo


Oleh sebab para penyokong, ahli dan pendokong PAS taksub kepada pemimpinlah maka barua anak-anak syaitan umpco yang membuat huru-hara di majlis ceramah Jelajah Rakyat Merdeka PKR di Gombak tidak di apa-apakan. Meski pun ramai yang cedera akibat balingan objek serta tikaman dari anak-anak syaitan itu tetapi para pendengar TIDAK BEREMOSI atau berganjak dari tempat mereka, kerana patuh pada arahan pemimpin agar tidak menyanggah sebarang provokasi dari anjing-anjing umpco.

Jika sekiranya pimpinan PR memberi 'hint' pada malam itu, aku ingat anak-anak syaitan tu lari tak cukup tanah kena serbu oleh ribuan pendengar.

ADA UBI ADA BATAS, PRU-13 BN-UMPCO MESTI KENA CANTAS...

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Jadilah Insan Celik Politik

Jadilah Insan Celik Politik

Hidup Untuk Bahagia Atau Untuk Celaka

Dari Abu malik al-Asy’ari katanya:”Bersabda Rasulullah s.a.w:”Kebersihan itu sebahagian daripada iman. Membaca Subhanallah dan Alhamdulillah pahalanya sebesar langit dan bumi. Sembahyang itu pelita. Sedekah itu bakti. Sabar itu cahaya dan al-Quran itu akan menjadi kawan atau lawanmu. Manusia sepanjang hidupnya bekerja untuk keselamatan dirinya atau kecelakaannya.”

Motto & Slogan

Image Hosted by ImageShack.us

MalaysiaKu BERSIH

Malaysia Tanah Air Ku

Malaysia Tanah Air Ku

MALAYSIA DARUL BOGEL

MALAYSIA DARUL BOGEL

Fitnah Kerja Umno-Apco

Fitnah Kerja Umno-Apco

Soalan Simpel Jawapan Mimpel

Ketelusan SPR



Pesanan Ulama...

Rehat Kejap

Post Paling Digemari

SEMAK PENIPUAN INTERNET