Thursday, December 29, 2011

Noh Omar Mau Lantik Syarikat Taik BN

Cakap-cakap taik dari Noh Omar amat memualkan. Noh bersama umno-apco nak majukan lagi Selangor dengan pembangunan jika BN memerintah. Kenapa sekarang ni Selangor tak cukup bangunan ke? Ko buat apa Khalid? Khir Toyo pun sampai muntah bikin bangunan batu hinggakan 'zero' taman stinggan dia kerjakan. Bertempiaran rakyat cari perlindungan.

Khir Toyo a.k.a umno-apco banyak kotorkan imej Selangor dengan pemilikan dan penerokaan secara haram tanah-tanah kerajaan. Laba dari kerja kotor tersebut, Khir Toyo dijatuhkan hukuman penjara 12 bulan kerana sabit kesalahan.

Bangan sungguh kau ni Noh. Apa kaitan maju dan kotor? Rakyat Selangor sekarang majoriti boleh makan 'kek' bukan 'habuk biskut' yang dihidangkan umno-apco dulu-dulu. Lainlah umno-apco dah merasa keenakan 'kek taik' kat Penang nung. Dasar umno jamban taik...

SHAH ALAM 29 Dis. - Timbalan Pengerusi Barisan Nasional (BN) Selangor, Datuk Seri Noh Omar berkata, BN akan memastikan Selangor terus maju dengan pembangunan jika kembali menawan negeri itu pada pilihan raya umum ke-13.

"Selangor dulu maju tetapi sekarang kotor,” katanya semasa berucap selepas melawat ruang-ruang pameran di Karnival Sayangi Selangor di i-City, Seksyen 7, di sini yang bermula semalam hingga malam tahun baru pada Sabtu ini.

Beliau berkata, Selangor menjadi kotor selepas keputusan kerajaan negeri menamatkan kontrak pengurusan sisa pepejal dan pembersihan awam daripada Alam Flora Sdn Bhd dan melantik kontraktor-kontraktornya sendiri.

Katanya, BN menyedari mengenai kelemahan itu dan akan memperbaikinya jika diberi peluang menerajui kembali Selangor.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Jadilah Insan Celik Politik

Jadilah Insan Celik Politik

Hidup Untuk Bahagia Atau Untuk Celaka

Dari Abu malik al-Asy’ari katanya:”Bersabda Rasulullah s.a.w:”Kebersihan itu sebahagian daripada iman. Membaca Subhanallah dan Alhamdulillah pahalanya sebesar langit dan bumi. Sembahyang itu pelita. Sedekah itu bakti. Sabar itu cahaya dan al-Quran itu akan menjadi kawan atau lawanmu. Manusia sepanjang hidupnya bekerja untuk keselamatan dirinya atau kecelakaannya.”

Motto & Slogan

Image Hosted by ImageShack.us

MalaysiaKu BERSIH

Malaysia Tanah Air Ku

Malaysia Tanah Air Ku

MALAYSIA DARUL BOGEL

MALAYSIA DARUL BOGEL

Fitnah Kerja Umno-Apco

Fitnah Kerja Umno-Apco

Soalan Simpel Jawapan Mimpel

Ketelusan SPR



Pesanan Ulama...

Rehat Kejap

Post Paling Digemari

SEMAK PENIPUAN INTERNET